2012. március 1., csütörtök

Mandulás- áfonyás muffin




Amikor Trinity oldalán rábukkantam az áfonyás kekszre rátaláltam erre  a muffinra is. 
Mint a muffinok általában ez is gyors, és nagyon finom. :)


Hozzávalók:
  • 3 tojás
  • 9 dkg. fruktóz
  • 18 dkg. lágy margarin
  • 10 dkg. darált mandula
  • 20 dkg. liszt
  • 1 cs. sütőpor
  • vanília aroma vagy 1 cs. vaníliás cukor
  • 4 ek. tejföl
A tetejére:
  • egy kevés mandulaszirom
  • 3- 4 dkg. aszalt áfonya


Elkészítés:

Mixerrel összeállítjuk a tésztát a hozzávalóknál megadott sorrend szerint. 
A formákba 2/3-ig kell tölteni. Én mindig fagyis kanállal adagolom, rém egyszerű vele. :)
A felére mandulaszirom került, a másik felére aszalt áfonya.
180 fokon 20-25 perc alatt sült meg.









5 megjegyzés:

  1. Nagyon kívánatosak! Szeretem a muffint mert annyi féle van és nagyon könnyü elkészíteni. Mennyire jól mutat ez is és nagyon ízletes lehet! Ízlet a családnak is biztosan !

    VálaszTörlés
  2. Én is aszalt áfonyás muffint tervezek! :) Nagyon finom kis édesség! Szilikon formákat tettél a muffinsütőbe? Nagyon tetszik és gondolom nagyon praktikus is! Azt hiszem legközelebb meg is veszem, ha újra látok ilyet! :))

    VálaszTörlés
  3. De jó, most is tanultam valamit, jó ötlet a fagyis kanállal való adagolás! :) A muffinok pedig nagyon guszták, kívül-belül! :)

    VálaszTörlés
  4. A múltkor láttam az Auchan-ban ilyen kis színes szilikon formákat, nem is tudom, miért nem vettem meg???
    Szuperek a muffinjaid! :)

    VálaszTörlés
  5. Éva!
    Köszönöm, ízlett mindenkinek szerencsére. Én is szeretem, mert semeddig sem tart összeállítani. :)

    Barbi!
    :))) Szilikonformákat, igen. :) Még eddig semmi sem ragadt bele, nem úgy, mint előtte a papírokba...

    Hankka!
    Köszi! Szerintem is, mióta láttam, azóta minden alkalommal úgy adagolom, kivéve, ha nagyon híg a tészta, akkor simán beletöltöm mérőedénnyel. :)))

    Gabriella!
    Köszi! Én is ott vettem, igaz már vagy két éve. :)

    VálaszTörlés